FAQ

ОБЩИ

Какво е Fonmoney?

Fonmoney е онлайн платформа, чрез която можете да изпращате пари на любимите си хора по целия свят. С нея можете да превеждате директно по банкова сметка в България при ниски такси. Бързо, лесно и надеждно.

Къде мога да открия номера на трансакцията?

Ако сте регистриран потребител, ще откриете номера на всяка една трансакция във Вашия акаунт. За всички потребители, които нямат регистрация, препоръчваме да си запишат номера на трасакцията и да го пазят, в случай че възникнат проблеми или въпроси.

Към кого да се обърна, ако имам нужда от помощ?

Свържете се с нашия екип по поддръжка, като кликнете тук.

Какво е ДДС и защо го плащам при зареждане на телефонен ваучер?

Всяка страна начислява данък добавена стойност за определени услуги и стоки. ДДС се начислява и за телефонни ваучери.

Защитени ли са личните ми данни?

Fonmoney изисква определени лични данни, за да може да бъде осъществена банковата трансакция. Вашите лични данни са строго конфиденциални и няма да бъдат предоставени на трето лице. За повече информация, моля запознайте се подробно с нашата политика за бисквитки и защита на личните данни.

Какви са възможните начини на плащане?

Ние предлагаме три метода за плащане: кредитна карта, Paysafecard или SOFORT Banking.

ЗАРЕЖДАНЕ НА ТЕЛЕФОНЕН ВАУЧЕР

Как да презаредя телефонен ваучер?

С Fonmoney е много лесно. Въведете номера на картата, коятo желаете да презаредите, въведете сумата и след това изберете начина на плащане. Можете да платите с кредитна или дебитна карта. След потвърждение за плащането ще получите смс с потвърждение от мобилния оператор.

Колко време отнема да заредя телефонен ваучер?

Зареждането отнема няколко минути. След като паричният превод е потвърден, картата ще бъде заредена, а получателят ще бъде уведомен със смс.

Какво следва след като платя?

След успешно плащане ще получите номера на трансакцията. Ако картата не се зареди, ние ще опитаме отново, докато ваучерът не е зареден успешно. В случaй на неуспешно зареждане се свържете с нашия екип по поддръжка support team.

Какво да правя, ако съм заредил ваучер на грешен номер?

В случай, че е зареден грешен номер, ние не можем да Ви помогнем. След като сумата е изпратена, парите не могат да бъдат възвърнати, затова ще Ви помолим да се уверите, че въвеждате правилния номер.

Има ли ваучерът годност?

Това зависи от мобилния оператор и предплатения план. За повече информация, проверете условията на съответния мобилен оператор.

Как получателят на ваучера разбира, че са заредени пари по картата му?

Веднага след изпращането на парите, получателят трябва да бъде уведомен от мобилния оператор за новия баланс по сметката.

Какво да правя, ако ваучерът не е получен?

В случaй че сте въвели погрешен номер, ние не можем да Ви помогнем. Ако сте сигурни, че всичко е правилно, моля свържете с нас: support team.

Какво означава “невалиден номер” или “номерът неразпознат”?

“Номерът неразпознат” означава, че нашата система временно не функционира. “Невалиден номер” означава, че въведеният от Вас номер е неправилен.

ОНЛАЙН БАНКИРАНЕ

Какво е IBAN?

International Bank Account Number или IBAN е международният номер на банковата сметка. Той дава информация за името на банката, в коя страна се намира тя и името на притежателя на сметката.

Как да преведа пари по банкова сметка?

С Fonmoney превеждате пари директно по банкова сметка. За да направите превод са нужни следните данни: валиден IBAN, име и фамилия на получателя. Ние работим с пари и сигурността е важна за нас, затова преди да бъде извършен превода, може да се наложи да предоставите копие от валиден документ за самоличност и потвърждение на местоживеене. Тази процедура е еднократна и след това можете свободно да превеждате пари по всяко време. Парите ще бъдат преведени в рамките на 1-2 работни дни.

Колко време отнема да пристигнат парите по сметката?

Парите ще пристигнат по банковата сметка в рамките на 1 до 2 работни дни.

Мога ли да превеждам пари през мобилен телефон или таблет?

Да!

Как ще разбера, че парите са получени?

Ще получите имейл с потвърждение, че парите са получени.

Защо трансакцията ми беше отказана?

Възможните причини за отказана трансакция са:
- Въведеният IBAN e непълен
- Въведеният IBAN не съвпада с името на притежаля на сметката
- Ако използвате Sofort banking , банката получател е отказала превода
- Ако плащате с кредитна карта е възможно, банката оператор да отказва да извърши превода.

Има ли лимит и каква е максималната сума, която мога да преведа?

Да има, в зависимост от коя страна правите превод. За повече информация, моля запознайте се с правилата на страницата на конкретната страна, към която желаете да изпратите пари.

 

Защо е нужно да бъде потвърдена самоличността ми и колко време отнема?

Fonmoney поддържа високи стандарти на сигурност към FCA. В по-долу изброените случаи сме задължени да изискваме определена лична информация от Вас, за да можем да потвърдим самоличността Ви. ::

- Специфични регулации за отдeлните държави
- Aко преводът надвишава позволения лимит
- При често извършване на преводи.
.

Ние сме длъжни да проверим Вашите лични данни, преди да можем да завършим банковият трансфер. За целта може да бъдете помолени да предоставите сканирано копие или снимка на личен документ, като лична карта или паспорт

Важно е данните от документите, които ще ни предоставите да съвпадат с предварително въведената от Вас информация ..

След като еднократно сте предоставили всички нужни документи, ще получите потвърждение от нас и може да започнете с превода на пари!!