Oбщи условия за възлагане на услугите на Mi Envío

Услуга за допълване и доставка на стоки | Парични преводи Великобритания | Паричен превод ЕИП| Паричен превод Чили

Тези правила и условия са в сила от 5 август включително 2023 г

Съдържание

  1. За нас и настоящите T&C
  2. За услугата
  3. Кой е потребителят?
  4. Промоции
  5. Обслужване на клиенти
  6. Нашите задължения и отговорности
  7. Вашите задължения и отговорности
  8. Обменни курсове и такси
  9. Защита на данните

КЛЮЧОВИ ТОЧКИ ОТ ТЕЗИ T&Cs

Съдържанието на тези ключови точки е индикативно резюме на Условията и Условия на уебсайта. Въпреки това силно ви препоръчваме прегледайте пълното съдържание, преди да се регистрирате в нашия портал, за да разбират в детайли условията на договора

1. За нас и настоящите T&C

Уебсайтът www.fonmoney.com е собственост на Fonmoney GmbH, която предоставя техническите услуги и която на свой ред принадлежи на Transpaygo Group Limited. Финансовата услуга се предоставя от испанското дъщерно дружество на Групата, Mi Envío Entidad de Pago, S.L., с лиценз от Банката на Испания под регистрационен номер 6926. Настоящите ОУ уреждат условията за договаряне на нашите Услуги между нас и Потребителя и се приемат изрично от Потребителя по време на процеса на регистрация на уебсайта.

2. За услугата

Чрез Уебсайта предоставяме услуги за международни плащания или парични преводи За да използвате нашите услуги, е необходимо да сте създали Fonmoney акаунт, който е личен и непрехвърляем, а всеки потребител може да се регистрира само веднъж.

За да можем да предоставим услугите си, при обработката на платежно нареждане ще поискаме от вас да предоставите определена информация за себе си и за бенефициента, която трябва да е вярна и точна, за да можем да предоставим услугата с всички гаранции. След като платежното нареждане бъде обработено, то ще се счита за коректно извършено, дори и да има грешка в предоставената информация. Въпреки че ще положим всички усилия за намаляване на щетите в случай на възникване на грешка, не можем да носим отговорност за каквито и да било щети или загуби, причинени в резултат на неточност на данните, предоставени от нашите потребители.

Работното време за обработка на платежни нареждания е от 8 до 17 ч. (централноевропейско време) в работни дни. Всички платежни нареждания, получени извън тези часове, ще се считат за получени на следващия работен ден

Вашето платежно нареждане винаги ще бъде обработено възможно най-бързо. Максималният среден срок за обработка на платежно нареждане е от 5 до 9 работни дни в зависимост от държавата на местоназначение на средствата, въпреки че понякога това може да отнеме повече време поради проверките, които сме длъжни да извършим. В тази връзка, моля, проверявайте периодично регистрирания си имейл адрес, за да проверите всяко искане за информация, което може да сме поискали от вас, за да избегнем ненужни забавяния.

3. Кой е потребителят?

Всяко пълнолетно лице, което се е регистрирало на нашата платформа, преминало е успешно процеса на KYC и е извършило поне една транзакция в рамките на последователен период от 6 месеца, се счита за потребител на уебсайта.

4. Промоции

От време на време провеждаме промоции на нашия Уебсайт. Тези промоции винаги са свързани със специфични и индивидуални ОУ за тези промоции и винаги ще бъдат достъпни на нашия Уебсайт за срока на промоцията.

5. Обслужване на клиенти

Всички наши Потребители и трети страни разполагат с различни канали, по които могат да съобщават всичко, което желаят, на нашата Служба за обслужване на клиенти:

  • Чрез попълване на уеб формуляр.
  • Като пишете директно на [email protected]

Всички получени запитвания или жалби ще бъдат разгледани възможно най-бързо и в рамките на 2 работни дни от получаването им. Правилникът за обслужване на клиенти е достъпен на нашия уебсайт. Освен това, ако не сте доволни от нашето обслужване или отговор, можете да използвате каналите, създадени от Bank of Spain за тази цел. Повече информация за процеса и каналите за комуникация ще намерите в раздел 5 от настоящите ОУ.

6. Нашите задължения и отговорности

Нашите отговорности:

  • Да ви предоставяме услуги в съответствие с най-високите стандарти за качество, прозрачност и съвършенство.
  • Обработвайте получените платежни нареждания във възможно най-кратък срок.
  • да уведоми Потребителя възможно най-скоро за всяко забавяне или неудобство при работата си.
  • да поддържа Уебсайта на разположение, когато това е възможно, и в оптимални и подходящи условия за предоставяне на Услугата.
  • Да съхраняваме средствата на нашите Потребители отделно и на сигурно място в отделени и обособени сметки със съответните схеми и условия за компенсиране на финансовите услуги.
  • В случай че използваме външен доставчик за обработка на платежното нареждане, не се прилагат тези ОУ, а ОУ на доставчика. При поискване от страна на Потребителя можем да предоставим актуализирана информация за работното време и данните за контакт на доставчика, без това да означава поемане на отговорност за неточност на данните за контакт на доставчика.

Нашите задължения:

  • Да предоставяме услугите си при максимално зачитане на закона и регулаторните стандарти.
  • Проверяваме самоличността на всички наши Потребители чрез доставчици на KYC.
  • да изискваме от вас допълнителна информация, когато тя ни е необходима, за да изпълним задълженията си за проверка и процесите на надлежна проверка.
  • Запазваме си правото да не предоставяме Услугите си, когато е установена някоя от точките, описани в раздел 7.1.
  • Да разследва всяка подозрителна дейност, да оценява и анализира транзакциите, извършени чрез нашия Уебсайт, и си запазва правото да отказва транзакции, ако открие признаци на риск.
  • да блокира Профила на даден Потребител или да преустанови предоставянето на Услуги, ако открие някоя от точките, посочени в раздел 7.1. от настоящия договор.
  • Докладвайте на компетентните органи за всяко подозрение за незаконна дейност.

Моля, имайте предвид, че не носим отговорност в случаите, предвидени в раздел 7.1. от настоящите ОУ.

7. Вашите задължения и отговорности

Отговорности и задължения на Потребителите:

  • Предоставяйте вярна, точна и пълна лична информация както по време на процеса на KYC - или я потвърдете след 6 месеца неактивност - така и по време на процеса на подаване на платежно нареждане. Ваша отговорност е да поддържате тази информация актуална, както и всички грешки или неточности, които може да съществуват. Ако допуснете грешка в информацията за платежно нареждане, което вече е обработено, можете да се свържете с нас, за да се опитаме да я поправим, но имайте предвид, че това може да не е винаги възможно.
  • да използвате нашите Услуги за законни, етични и морални цели и в съответствие с настоящите ОУ, приложимите закони, правила и разпоредби.
  • Да използвате нашите Услуги с бенефициенти, които са ви лично известни, и да не плащате за стоки и услуги, като освобождавате цялата Transpaygo Group от отговорност за неудобства, които могат да възникнат в нарушение на тази клауза.
  • Създайте само една сметка във Fonmoney и съхранявайте изключително внимателно потребителското си име и парола, които са лични и не могат да се прехвърлят.
  • Да извършва операции само от свое име.
  • Редовно проверявайте регистрирания си имейл акаунт, за да осигурите безпроблемна връзка и комуникация с нас и да избегнете ненужни забавяния.
  • да ни съдействате при искания за допълнителна информация и вътрешни проверки във връзка с Потребителя, платежното нареждане и/или получателя на плащането и да отговаряте своевременно на тези искания.
  • Възстановяване на всички допълнителни разходи, направени от нас в резултат на платежно нареждане, и на всички неразрешени разходи, които могат да възникнат.
  • Нямате право да преотстъпвате никакви свои права или задължения по този договор.
  • Да носи отговорност за всякакви щети, произтичащи от неподходящо използване на Уебсайта и предоставените Услуги.
  • Като цяло, да използвате нашите Услуги в пълно съответствие с разпоредбите на точка 7.2. от настоящите Общи условия.

Права на потребителя:

  • Поискайте възстановяване на платежното си нареждане, стига то да не е вече обработено.
  • Да се откажете от сключения с нас договор и да го анулирате в съответствие с испанското законодателство относно правото на отказ.
  • Получаване на възстановяване на получените суми, когато е приложимо, което се извършва със същите средства за плащане.
  • Изтрийте данните си, докато не бъде обработена никаква транзакция.

8. Обменни курсове и такси

Такса: Всяка транзакция е свързана с такса за обслужване, която зависи от пазарните условия.

Валутни курсове: Валутният курс, който прилагаме, винаги показва това, което бенефициентът получава, и се нарича "валутен курс". Предлаганият обменен курс винаги ще се опитва да бъде оптимален въз основа на курса, който получаваме от външни доставчици. Пазарните курсове не се прилагат, дори и така да можете да проверите тези на https://www.marketwatch.com/market-data/currencies.

В зависимост от поетия от нас риск се фактурира и процент от прехвърлените средства.

Допълнителни такси: ще Ви начислим административни такси само ако нашите банки за сетълмент или банката получател отхвърлят Вашата Транзакция.

Допълнителна информация за нашите цени можете да намерите в раздел 8 от настоящите Общи условия.

9. Защита на данните

В нашата Политика за поверителност ще намерите информация относно събирането, обработката и други съответни аспекти на вашите лични данни.

ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ

1. Предварителна договорна информация

1.1 За Transpaygo и Mi Envío

Mi Envío Entidad de Pago, S.L. е испанско дъщерно дружество на Transpaygo Group, чието дружество майка е Transpaygo Limited (наричано по-долу “Transpaygo”), регистрирано в Англия и Уелс Companies House Reg. No. 8936601 и чието седалище е c/o Keystone Law на адрес 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF United Kingdom, което от своя страна е регулирано и оторизирано от Financial Conduct Authority (FCA) да извършва дейност по предоставяне на платежни услуги като Authorised Payment Institution (API) съгласно Payment Services Regulations 2009 (FRN 722528). Transpaygo е предприятие за парични услуги (Money Service Business - MSB), регистрирано в HM Revenue and Customer под № 12579512.

Финансовата услуга се предоставя от Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (наричано по-долу Mi Envío) испанско дружество с данъчен идентификационен код B-67412411 и седалище на адрес Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1 етаж (08003 - Барселона), надлежно регистрирано в регистъра на дружествата в Барселона в том 46897, фолио 161, страница B534639 и 1-ви запис. Mi Envío е регистрирана в Банката на Испания под регистрационен номер 6926 като испанска финансова институция, която има право да извършва дейности по предоставяне на платежни услуги като оторизирана платежна институция съгласно Регламента за платежните услуги и да предоставя услуги на територията на Европейското икономическо пространство (наричано по-долу "ЕИП").

Техническата услуга се предоставя от Fonmoney GmbH (наричана по-долу "Fonmoney"), която също принадлежи към Transpaygo Group. Fonmoney предоставя и е собственик на домейна или уебсайта www.fonmoney.com, който се използва за предоставяне на нашите Услуги.

Адресът на електронната поща за връзка с компанията е [email protected].

1.2 За настоящите Общи условия

Настоящите Общи условия (наричани по-долу "ОУ") уреждат условията за сключване на договор за услугата за парични преводи между Mi Envío и потребителите (наричани по-долу "Потребител", "Клиент", "Вие", "Ваш") на уебсайта , в съответствие със законовите разпоредби. По-специално, Закон 7/1998 от 13 април 1998 г. за условията на договаряне, Кралски указ 1906/1999, който урежда договарянето по телефона или по електронен път с общи условия в развитие на член 5.3 от Закон 7/1998, Закон 3/2014 от 27 март, който изменя ревизирания текст на Общия закон за защита на потребителите и ползвателите, в съответствие с разпоредбите на действащите разпоредби за защита на личните данни, Закон 7/1996 от 15 януари за регулиране на търговията на дребно, Закон 34/2002 от 11 юли за услугите на информационното общество и електронната търговия и Закон 59/2003 за електронните подписи.

Mi Envio и/или Transpaygo си запазват правото да променят настоящите ОУ по всяко време и без предварително уведомление. Посочените изменения могат да бъдат направени чрез уебсайта на компанията с всички допустими от закона средства и са задължителни, докато са публикувани на уебсайта и докато не бъдат валидно променени чрез последващи изменения. Mi Envio може да установи специфични условия за сключване на договори или използване на определени услуги или продукти, предлагани чрез Уебсайта.

С приемането на настоящите ОУ потребителят декларира, че е прочел, разбрал и осмислил и поема всички задължения, посочени в тях. Потребителят трябва да прочете внимателно настоящите ОУ всеки път, когато сключва договор или използва някоя услуга чрез Уебсайта.

2. Определения

"Споразумение" означава настоящото споразумение "Условия", включително всички последващи изменения.

"Приложение" означава софтуер за мобилни телефони, който може да бъде изтеглен и на който се предлагат услугите на Fonmoney при същите условия, както на уебсайта Fonmoney.

"Оторизирана платежна институция" означава дружество, което е оторизирано и регулирано да обработва плащания, инициирани с карта, кредитни преводи или директни дебити, ако решим да го направим.

"Банков превод" означава превод на каквато и да е сума по посочена сметка, открита в международно известна банка с номер на сметка, IBAN, IBC или SWIFT код. Банков превод не означава изпращане чрез мрежата SWIFT или мрежи, принадлежащи на оторизирани банки.

"Работен ден" означава ден, който не е събота, неделя или официален празник в Англия, Виена или Барселона, или всяко друго приложимо място, в което финансовите институции са отворени за работа.

"Профил на клиента" означава личната или друга информация, предоставена от Вас, клиента, при регистрацията на акаунт при нас, включително, но не само, Вашите данни за контакт и всяка информация, която може да бъде актуализирана чрез влизане във Вашия Fonmoney акаунт.

"Държава на местоназначението" отнася се до държавата, в която се намира сметката на получателя и в която получателят получава парите чрез услугата.

"Обменен курс" означава обменният курс, по който Transpaygo ще предложи на Потребителя или ще извърши за него конвертирането на първоначалната валута в заявената предпочитана валута. Обменният курс не е задължително да бъде пазарният курс, предоставен от сайтовете за финансова информация в интернет, или обменният курс на някоя централна банка.

"Непреодолима сила" означава събития или причини, включително, но не само, "непреодолима сила", морска опасност, неизбежна авария в корабоплаването, война (обявена или не), саботаж, бунт, въстание, граждански вълнения, извънредно положение в страната (юридически или фактически), военно положение, пожар, наводнение, циклон, земетресение, свлачище, експлозия, недостиг на електроенергия или вода, повреда на преносна или комуникационна мрежа, епидемия, карантина, стачка или други трудови затруднения или експроприация, ограничение, забрана, закон, наредба, указ или друго правно приложимо разпореждане на правителствена агенция, повреда или злополука, промяна на закон или наредба или каквато и да е повреда на машините или системите на Fonmoney Portal, освен ако не е настъпила в резултат на действие, бездействие, неизпълнение или небрежност от Ваша страна или от страна на Fonmoney Portal.

"IBAN" означава "международен номер на банкова сметка" и е идентификационният код на Европейския съюз за банкова сметка.

"Местни данъци" означава всички данъци или такси, дължими в Страната на дестинация.

"Поръчка" се отнася до вашата заявка за извършване на услуга от ваше име.

"Платежен инструмент" означава валиден платежен инструмент, като например банков превод, дебитна или кредитна карта, нареждане за директен дебит или друг метод, който порталът Fonmoney приема за валиден, за да Ви позволи да платите за платежната операция, която желаете да извършите.

"Лимити за плащане" се отнасят до максималната сума на валутата, която се приема за обмен; лимитът се променя динамично в зависимост от пазарните условия. Минималната сума, която може да бъде изпратена, е 30,- EUR.

"Платежно нареждане" означава валидно дадено от Вас указание към нас, с което се иска изпълнение на платежна операция.

"Правилник за платежните услуги" се отнася до Правилника за платежните услуги от 2009 г. (2009, № 209).

"агент по ДПУ" се отнася за агент по ДПУ. Това означава, че услугата се предоставя от агент на доставчик на платежни услуги.

"Получател" означава бенефициентът на паричния превод, посочен от клиента и изпълнен от фирмата.

"Регистрация" се отнася до акта на регистрация за Услугата чрез предоставяне на Transpaygo на всички лични и транзакционни данни, изисквани за използване на Услугата.

"Защита" означава изискването за защита на средствата на клиентите, ако институцията изпадне в несъстоятелност.

"Изпращач" means a person who uses the Service to send money.

"Услуга" означава всички услуги за плащане, парични преводи и допълване на сметки и свързаните с тях продукти, достъпни чрез Уебсайта.

"Такса за обслужване" означава таксата плюс всички допълнителни такси, приложими към всяка транзакция.

"Доставчик на услуги" означава местна банка, обменно бюро, мобилен оператор или други трети страни доставчици на услуги, с които порталът Fonmoney си сътрудничи при предоставянето на услугата.

"SWIFT" е съкращение от Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication (Дружество за световна междубанкова финансова телекомуникация) и разработва стандартизирана система от кодове за идентифициране на всички банки по света и електронен протокол за управление на междубанковото банкиране между банките.

"SWIFT код" означава вътрешният идентификационен код на всяка банка, поддържан от SWIFT и необходим за международни транзакции чрез банки. Този код обикновено се среща в интернет банкирането като SWIFT код, а в Европа се нарича и BIC. В Обединеното кралство е необходимо да се подаде заявление за него, тъй като обичайно използваният SORT код не е международният SWIFT код.

"Мрежата на SWIFT" означава съответната електронна междубанкова мрежа, която банките са изградили въз основа на стандартния междубанков протокол, разработен от SWIFT.

"Зареждане" означава прехвърляне на предплатена сума към мобилен оператор за заплащане на предоставянето на телекомуникационни услуги от този мобилен оператор..

"Транзакция" означава (i) всеки паричен превод, презареждане или друга Услуга, която инициирате, използвайки Уебсайта; и (ii) всяко последващо използване на Услугата от Ваша страна;

"Transpaygo, Fonmoney, Mi Envío, we, us, our" означава Transpaygo Limited, компания, регистрирана в Англия и Уелс с рег. № 8936601 и със седалище c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF

"Потребител" , "Вие" или "Вашето" означава Вас и всяко друго физическо или юридическо лице, което сключва това Споразумение с нас или използва Услугата, оставайки активно в Платформата за период от поне 6 последователни месеца след последната транзакция.

"Уебсайт" се отнася за всеки от Транспайго и Mi Envío с марката Fonmoney, независимо от края на домейна.

3. Характеристики на услугата

3.1 За договора и процеса на регистрация в платформата

Mi Envío предоставя международни платежни услуги (наричани по-долу "Услугата") на всички наши клиенти и Потребители. В тази връзка настоящите Общи условия се прилагат за всички договори, сключени между Mi Envío и Потребителя, разбиран като лицето, което кликва върху бутона "Приемам" на Уебсайта. Използвайки Уебсайта, регистрирайки се на Уебсайта и заявявайки Услугите на Ми Енвио, Потребителят изрично се съгласява да бъде обвързан с настоящите ОУ, които са приложими към услугите, предоставяни от Ми Енвио чрез портала Fonmoney. Ето защо, ако не сте съгласни с настоящите ОУ, настоятелно Ви препоръчваме да не се регистрирате и да не използвате нашите Услуги.

За да закупи услугите на Mi Envío, Потребителят трябва да се регистрира на Уебсайта. По време на процеса на регистрация в портала Fonmoney от Потребителя ще се изисква да предостави редица лични данни, в допълнение към това, че трябва да може да бъде идентифициран добросъвестно и надеждно. Данните, които ще изискваме, ще бъдат, наред с другото, име и фамилия, документ за самоличност, дата на раждане, място на пребиваване, гражданство, адрес на електронна поща, професия и причина за транзакцията.

Събирането и обработката на личните данни, предоставени от Потребителя, както и упражняването на правата на Потребителя върху тези данни, се уреждат в съответствие Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките на уебсайта.

Както е посочено в раздел 2 от настоящите ОУ, всяко лице, което се е регистрирало в нашата платформа и едва след като е извършило транзакция, се счита за потребител. Регистрираното лице ще остане Потребител през следващия последователен период от 6 месеца след последния извършен трансфер. Ако след 6 последователни месеца на неактивност на профила желаете отново да сключите договор за нашите Услуги, като извършите какъвто и да е вид транзакция, ще ви помолим да прегледате личните си данни и да ни потвърдите, че личната информация, която сте предоставили по време на процеса на регистрация, все още е вярна, точна и актуална.

Освен това, за да може да сключи договор с Услугите на Уебсайта, е необходимо Потребителят да е пълнолетен (над осемнадесет (18) години). Като се регистрирате и използвате Уебсайта, Вие декларирате, че сте навършили осемнадесет (18) години, и приемате, че по всяко време може да Ви бъде поискано да предоставите документ, който да доказва в достатъчна степен Вашата възраст.

Всеки Потребител може да се регистрира като член на Уебсайта само веднъж. След като се регистрирате, ще ви бъде предоставен акаунт. Ако по време на проверката на KYC или трансакциите нашата система или някой от нашите служители открие дублиране на профили, си запазваме правото да блокираме дублирания профил.

Във всеки случай се съгласявате, че информацията, която предоставяте при регистрацията си, е вярна, точна и пълна. Ваша отговорност е да ни информирате за всякакви промени в тази информация. Цялата лична информация, включително финансова информация ("Данни"), която ни предоставяте като член, ще бъде третирана в съответствие с Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Когато се регистрирате на Уебсайта, ще трябва да предоставите своя имейл адрес и да изберете парола. За целите на настоящите ОУ Вашето "потребителско име" е имейл адресът, който използвате при регистрацията си като член на Уебсайта. Вие носите пълна отговорност за всички дейности, които се извършват под Вашия имейл адрес и/или парола.

В съответствие с разпоредбите на Закон 10/2010 от 28 април относно предотвратяването на изпирането на пари и финансирането на тероризма Mi Envío е задължена да информира SEPBLAC за всяка транзакция, за която има съмнения, че е свързана с изпиране на пари, и да предоставя информация за потребителя, платежните нареждания и получателите в съответствие със специфичните изисквания, формулирани от посочената структура.

С приемането на настоящите ОУ потребителят изрично декларира, че няма да нарушава приложимото право и че във всички случаи поема отговорност за последствията или последиците от всяко нарушение на приложимото право.

3.2 За услугата за парични преводи

Както е посочено по-горе, за да използвате услугата Mi Envío Transfer, трябва да сте създали профил във Fonmoney на Уебсайта.

За да извършите плащане чрез портала Fonmoney, ще трябва да предоставите определена информация преди транзакцията. Сред информацията, която можем да поискаме, е вашата лична карта (тя трябва да е валидна от официалните власти на вашата страна на произход, за да бъде приета от нас), адресът на пълното име на бенефициента, местоживеене, банкови данни на бенефициента, за да се извърши транзакцията, и сумата, която желаете да преведете . В съответствие с разпоредбите за предотвратяване на изпирането на пари и финансирането на тероризма информацията, която изискваме от вас, както и общата сума на парите, които възнамерявате да изпратите, може да варира в зависимост от местоживеенето на бенефициента.

Вие носите отговорност за верността и точността на данните за получателя, предоставени при създаването на платежно нареждане. Моля, уверете се, че тази информация е вярна и точна, тъй като само така можем да избегнем забавяния и да гарантираме, че пратката ви ще достигне до правилния получател (не само в случаите на парични преводи, но и в случаите на Top Ups, например).

След като платежното нареждане бъде обработено с предоставената от вас информация, то ще се счита за правилно обработено, дори ако сте допуснали грешка в предоставените данни. Нито Mi Envío, нито Transpaygo или Fonmoney ще носят отговорност за каквито и да било щети или загуби в тези случаи. В такива случаи ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем да възстановите парите си, но моля, имайте предвид, че при никакви обстоятелства не можем да гарантираме възстановяването на парите след създаването и изпращането на платежното нареждане. В някои случаи, когато за възстановяването на средствата са необходими такси, може да се наложи да ви заплатим съответните такси.

Работното време за обработка на платежни нареждания е от 8:00 до 17:00 ч. централноевропейско време (европейско централно време) в работни дни. Централно европейско време (CET) в работни дни. Моля, имайте предвид, че ако получим плащането в нашите системи след 17:00 ч. централноевропейско време или в неработни дни, плащането ви ще се счита за получено на следващия работен ден.

Уведомяваме ви също така, че сме задължени да извършваме проверки, които могат да удължат времето за обработка на вашето плащане. В тази връзка е възможно да поискаме от вас допълнителна информация по време на този процес на проверка. Моля, проверявайте редовно регистрирания си имейл адрес - и папката за спам - за да отговорите на всички искания за информация, които може да сте получили от нас, за да избегнете ненужни забавяния на вашата транзакция.

Средно време за обработка на платежно нареждане е от 5 до 7 работни дни . Екипът на Mi Envío, в частност, и Transpaygo като цяло, винаги ще полагат всички усилия, за да приключат транзакцията ви възможно най-бързо. Независимо от горното, ако по някаква причина не сме в състояние да обработим транзакцията Ви своевременно, ще бъдете уведомени незабавно чрез предоставения от Вас имейл адрес. В това съобщение ще бъдете информирани, че транзакцията ви не е могла да бъде завършена и, когато е възможно, ще ви предоставим причините, поради които не сме могли да завършим транзакцията ви, заедно с решение на евентуалните грешки.

5. Обслужване на клиенти, оплаквания и комуникация

Mi Envío и Transpaygo се стремят да предоставят на клиентите си най-високо ниво на обслужване както чрез продуктите, които предлагаме, така и чрез нашия екип за обслужване на клиенти, и високо ценят вашите отзиви. Ето защо Transpaygo разполага с Централизиран център за обслужване на клиенти (наричан по-долу "ЦОК"), който обслужва клиентите и потребителите на всички дъщерни дружества на групата.

Ако имате нещо, за което искате да съобщите, или ако имате проблем, моля, свържете се с нашия отдел CSC чрез средствата, които са ви предоставени - и са посочени по-долу - от Mi Envío и Transpaygo, и ние ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема възможно най-бързо и ефикасно.

Тъй като Услугите ни се предоставят изключително чрез интернет, Mi Envío се е фокусирала и е проектирала своето Обслужване на клиенти да бъде също онлайн, като всеки аспект се предоставя по този начин. С приемането на настоящите ОУ вие изрично се съгласявате, че всяка жалба или претенция може да бъде подадена онлайн чрез следните средства:

  • Чрез попълване на предвидения за тази цел формуляр на уебсайта на Fonmoney, , където е достъпен за справка и правилникът за обслужване на клиенти.
  • Можете също така да се свържете с нас директно, като изпратите имейл на [email protected] , като опишете естеството на своя въпрос, недоволство или жалба, а ние ще се погрижим имейлът ви да достигне до съответния отдел и лице. Нашият екип за обслужване на клиенти е обучен как да разпознава и обработва всяка жалба и е запознат с установените процедури на Transpaygo и Mi Envío.

Също така ви уверяваме, че ще направим всичко възможно, за да отговорим на притесненията ви възможно най-бързо (и във всички случаи в рамките на два (2) месеца) и ефикасно, като винаги имаме предвид вашите интереси, така че моля, изчакайте нашия подробен отговор.

Въпреки това, ако не сте доволни от нашата услуга, от нашето решение или отговор, можете също така да подадете жалба или иск директно до Banco de España чрез предоставения канал. Данните за контакт са предоставени по-долу:

Bank of Spain

Отдел за поведение на субекта

C/Alcalá 48 (28014 Madrid)

Телефон: 900.545.454 / 913.388.830

Можете да се свържете с тях телематично чрез техния уебсайт: their website

Моля, имайте предвид обаче, че за да може Banco de España да разгледа вашия иск по гореописаните канали, задължително изискване - предвидено в самите разпоредби - е да сте подали преди това жалба до нашата институция.

Моля, имайте предвид, че винаги ще комуникираме с вас чрез имейл адреса, който сте предоставили по време на процеса на регистрация, така че се уверете, че го проверявате редовно и че имате достъп до него.

За целите на договора вие се съгласявате с този електронен начин на комуникация и потвърждавате, че всички договори, известия, информация и други съобщения, които ви предоставяме по електронен път, отговарят на всички законови изисквания тези съобщения да бъдат в писмена форма. Това условие не засяга вашите законови права.

Можете да намерите повече информация за нашето обслужване на клиенти на адрес Правила за обслужване на клиенти.

6. Партньори/трети страни

Обвързващата сила на тези ОУ се отнася само до договарящите страни, така че лице, което не е страна по тези ОУ, няма права съгласно принципа на относителност на договорите (член 1257 от Гражданския кодекс).

Някои от продуктите и услугите, които могат да бъдат предложени за продажба чрез Уебсайта или чрез други услуги, които Mi Envio предлага, могат да бъдат изпратени, създадени, предоставени или разработени от трети страни. В такъв случай ще бъде ясно посочено чия е услугата и че ще се прилагат условията на третата страна.

Mi Envio не може постоянно да проверява точността или пълнотата на информацията, както и пригодността или качеството на продуктите и услугите на тези трети страни. Поради това трябва да направите собствено запитване директно до съответния доставчик на трета страна, преди да разчитате на информация от трета страна или да сключите сделка във връзка с продукти и услуги на трети страни, споменати на Уебсайта.

Ако няма ясна индикация, че тази оферта се предоставя от трета страна и се прилагат условията на третата страна, тогава Общите условия на Mi Envio ще имат предимство пред тези на третата страна.

7. Задължения и отговорности

7.1 Задължения и отговорности на Mi Envio

При спазване на настоящите Общи условия ние се съгласяваме да ви предоставим Услугата с разумна грижа. Услугата може да не е достъпна изцяло или частично в определени региони, държави или юрисдикции.

Ще се стремим да обработваме Транзакциите бързо, но моля, имайте предвид, че при обработката на Транзакциите могат да възникнат забавяния по редица причини, включително, но не само: задължението ни да проверим самоличността ви; процеса ни за потвърждаване на платежни нареждания; всякакви контакти с вас; спазване на приложимите закони; или промени в работното време и наличността на валута.

Mi Envío ще положи всички разумни усилия, за да гарантира, че Уебсайтът е достъпен 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, без да се засягат часовете, определени за получаване на платежни нареждания, които ще бъдат публикувани на Уебсайта. Въпреки това, предвид сложността на системите и мрежите, използвани от Mi Envío, не е възможно да се гарантира работа без повреди или прекъсвания. Независимо от горното, Mi Envío винаги ще се стреми да възстанови непрекъснатостта на услугата възможно най-скоро.

Mi Envío може, поради повреда, поддръжка на системата, технически проблеми, прекъсване на работата, хакерски атаки или всякакъв вид компютърни атаки и, като цяло, поради всякакви непредвидени обстоятелства или форсмажорни обстоятелства, да промени, отмени, спре и/или изтрие временно платежните нареждания, като по този начин освобождава Mi Envío от всякаква отговорност, която може да понесе в резултат на такива непредвидени обстоятелства или форсмажорни обстоятелства.

В зависимост от стойността и предназначението на транзакцията Mi Envío може да провери самоличността на Потребителите чрез доставчици на услуги KYC (Know your customer) в момента на регистрация или при нареждане на последващи транзакции.

Mi Envío си запазва правото да не ви предостави нито една от предлаганите Услуги (и следователно всеки договор между вас и Mi Envío ще се счита за недействителен), ако по време на процеса на проверка на потребителя или при подаване на платежно нареждане се установи някое от следните обстоятелства:

  • не можем да получим достатъчно доказателства за самоличността ви. В тази връзка, моля, имайте предвид, че Mi Envío няма да приеме никакъв документ за самоличност, който не е валиден или не е приемлив за официалните власти във вашата страна на произход;
  • не сме в състояние да проверим личните данни, които сте ни предоставили;
  • имаме основание да смятаме, че комуникацията Ви с нас (независимо по какъв начин) е невярна, непълна, неоторизирана или подправена;
  • ни предоставя невярна, неточна или непълна информация;
  • Вашата транзакция не ни е доставена достатъчно рано, за да можем да я обработим според Вашето искане (например: заявявате превод в същия ден до дадена страна, но получаваме поръчката Ви след 17:00 ч. централноевропейско време);
  • Вашата транзакция не може да отговаря на изискванията на регулаторни или правителствени органи (при изпращане или получаване);
  • като постъпваме така, може да нарушим закон, наредба, кодекс, вътрешно правило или друго задължение, което се отнася за нас;
  • като постъпваме по този начин, можем да се изложим на действия от страна на правителствени или регулаторни органи.

Във всички подобни случаи, но не само в тези, когато подавате транзакция, вие заявявате, че ние обработваме транзакцията от ваше име. Mi Envío си запазва правото да вземе мотивирано решение дали да приеме или не предложението за обработка на тази транзакция. Ако решим да не обработваме транзакцията, ще Ви уведомим незабавно за това решение и ще Ви възстановим всички пари, които сте ни платили, като обясним причините за това, че не обработваме транзакцията.

Като оторизирана платежна институция ние носим отговорност и сме длъжни да отделяме вашите средства. Ние правим това, като поставяме средствата в отделна сметка (известна като "предпазна сметка") в:

  • Raiffeisen Bank International AG (RBI), Австрия или,
  • Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA), Испания.

Като оторизирана платежна институция, средствата, държани при нас, не са обхванати от Схемата за компенсиране на финансови услуги. Вместо това средствата се съхраняват съгласно признатите насоки за защита на BDE, при което ние отделяме вашите средства в специална защитна сметка. Това означава, че тези средства са отделени от другите ни активи, така че в случай на наша несъстоятелност тези средства ще бъдат на разположение и ще бъдат използвани за изплащане на суми на вас и на други клиенти.

RBI (Raifeisen International Bank AG от Австрия) и BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria от Испания), които са едни от най-големите банки в своите страни, ни предоставят защитните сметки. Все пак трябва да се отбележи, че те не контролират средствата, които внасяме в защитните сметки, нито начина, по който оперираме с тези сметки.

Mi Envío също така си запазва правото да отказва транзакции от определени Потребители или за определени Получатели, включително юридически и физически лица, включени в списъци с ограничен достъп или забранени списъци, издавани периодично от правителството, от надправителствени органи или от НПО, или други списъци на заподозрени в престъпления, политически изложени или санкционирани лица. В тази връзка, моля, имайте предвид, че нашите доставчици на KYC извършват съответните проверки.

Не всички платежни инструменти са достъпни за всички клиенти по всяко време и Mi Envio може по свое усмотрение да откаже транзакции, финансирани с определени платежни инструменти.

В случай че Mi Envio избере да използва трета страна - доставчик на услуги, за събиране на средства или други средства за възстановяване на средства, ще се прилагат условията на доставчика на услуги. Ние ще се опитаме да предоставим на Изпращачите и Получателите актуална информация за местоположението и работното време на нашите Доставчици на услуги чрез информация на нашия Уебсайт. Въпреки това Вие се съгласявате, че нито Mi Envio, нито Transpaygo или Fonmoney, не носят отговорност за неточности, които могат да се появят в такава информация, или за вреди, които могат да възникнат в резултат на невярна или непълна информация.

Mi Envio и/или Transpaygo могат, без предварително уведомление (освен в случаите, когато това се изисква от закона) и без да носят каквато и да е отговорност към Вас, да блокират Вашия потребителски акаунт или незабавно да прекратят или спрат достъпа Ви до нашите Услуги по всяко време, включително, без ограничение, ако:

  • опити за прехвърляне или дебитиране на средства от сметка, която не ви принадлежи; или
  • сметка, по която няма достатъчно налични средства или чийто срок е изтекъл,
  • наличният кредитен лимит е недостатъчен от кредитната карта, използвана за плащане;
  • получим противоречиви претенции относно собствеността или правото на теглене на средства от сметка в дебитна или кредитна карта;
  • преживеем опити за подправяне, хакване, модифициране или нарушаване на сигурността или функционалността на нашия Уебсайт;
  • се сблъскваме с опити за прехвърляне на средства, получени от незаконни приходи, които се считат за пране на пари;
  • сте нарушили някое от условията на настоящите Общи условия или някое от изявленията или гаранциите, които сте направили съгласно настоящите Общи условия, са неверни;
  • Потребителят е в неплатежоспособност или фалит;
  • нашият екип от служители по одобряването при анализа на вашата транзакция открие какъвто и да е вид риск във вашата операция, който може да бъде или да не бъде свързан с изпиране на пари или финансиране на тероризма или, като цяло, който включва какъвто и да е вид съмнение за противоречие с приложимите закони, правила или вътрешни разпоредби.
  • установихме, че профилът ви е неактивен. В случай на повторно активиране трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на адрес [email protected].
  • като цяло, ако установим злоупотреба с нашия Уебсайт

Mi Envio не носи отговорност за:

  • всяка невъзможност за изпълнение на вашите инструкции в резултат на обстоятелства, които с основание могат да се считат за извън нашия контрол;
  • неизправности в комуникационните съоръжения, които не могат да бъдат разумно считани за контролирани от нас и които могат да повлияят на точността или навременността на съобщенията, които ни изпращате;
  • всякакви загуби или забавяния в предаването на съобщения, произтичащи от използването на доставчик на интернет услуги или причинени от браузър или друг софтуер, който не е под наш контрол;
  • грешки на Уебсайта или в Услугата, причинени от непълна или неточна информация, предоставена ни от Вас или от трета страна.
  • за невъзможност за изпълнение на платежни нареждания поради грешки или неточности в платежните данни на Бенефициента; не носи отговорност за вреди, произтичащи от загуба на данни, последващи вреди, пропуснати ползи или други вреди, причинени от небрежност или нарушение от страна на потребителя на условията на настоящите Общи условия на договора.

Тази клауза не изключва и не ограничава нашата отговорност за небрежност или отговорност за измама, която може да бъде пряко свързана с Mi Envío.

Mi Envío не носи отговорност за вреди, произтичащи от неплащане или забавено плащане на паричен превод на бенефициент или ако дадена транзакция не е извършена в рамките на услугата по някоя от горепосочените причини.

7.2 Задължения и отговорности на потребителя

За да използвате Услугите, първо трябва да се регистрирате и да получите Акаунт на Уебсайта. Можете да направите това, като попълните съответната информация на екрана за регистрация на Уебсайта. Личната информация, от която се нуждаете, ще зависи от сумата, която искате да изпратите, от държавата, в която се намирате, и от държавата, до която искате да изпратите парите. Ще се постараем да обработим откриването на сметката Ви възможно най-бързо и ако разполагаме с цялата правилна информация, това ще стане почти незабавно.

Също така, както беше посочено по-горе, Потребителят трябва да е пълнолетен.

В случай че установим, че получената информация:

  • е непълна или не предоставя всички необходими подробности;
  • не получим задоволително или валидно доказателство за тяхната самоличност;
  • не е възможно да се провери тяхната самоличност при външни доставчици;
  • е непоследователен;
  • е от страна, в която трябва да се полагат специални грижи за идентифициране на подателите и получателите;

ще трябва да приложим допълнителна комплексна проверка и проучване (например като поискаме от вас допълнителна информация или документация) и/или няма да можем да открием сметката незабавно и/или ще си запазим правото да обработваме тази информация, когато сметнем за необходимо да вземем решение за откриване на сметката.

Както е посочено в предходните раздели на настоящите условия, задължение на Потребителя е да предостави вярна, ясна и точна лична информация по време на процеса на регистрация, като Потребителят носи цялата отговорност за точността на предоставените данни. Задължение и отговорност на всеки Потребител е също така да поддържа предоставената информация актуална, като ни информира за всички настъпили промени.

Също така, при поискване след 6 месеца неактивност, ваша отговорност ще бъде да потвърдите, че предоставената информация е все още точна и вярна.

Един акаунт може да принадлежи само на един Потребител и е личен и не може да се прехвърля. Mi Envío не разрешава и не приема споделеното използване на Акаунти и всеки Акаунт трябва да се използва изключително от Потребителя, който го притежава, независимо от връзката, която съществува между двете лица. Ако даден клиент желае да използва нашите Услуги, той трябва да създаде свой собствен акаунт със свои собствени данни.

В тясна връзка с горното, идентификационните данни на потребителя не са публични, а всеки имейл адрес и парола трябва да се използват само от един потребител и не могат да се прехвърлят. Използването на паролата, получена на Уебсайта от Потребителя, е отговорност единствено и само на Потребителя, който следователно е длъжен да я използва с необходимата поверителност и не може да я прехвърля или разкрива на трети лица. За тези цели Mi Envío винаги ще приема, че инструкциите за изпълнение на дадена Услуга от конкретен профил съответстват на валидна и легитимна заявка за Услуга, създадена от Потребителя, който притежава профила и който носи изключителна отговорност за дейностите и договорите, извършвани в рамките на неговия профил.

Потребителят може по всяко време да поиска промяна или възстановяване на своята потребителска парола чрез Уебсайта. За тази цел Потребителят трябва да следва процедурата за промяна или възстановяване на потребителската парола, посочена на Уебсайта.

В случай на загуба, кражба или грабеж на електронния адрес или потребителската парола, както и при всякакъв риск от достъп до тях от трета страна, Потребителят е длъжен да ги промени чрез Уебсайта и незабавно да уведоми Mi Envio на адрес [email protected].

Моля, имайте предвид, че вашето потребителско име и парола могат да се използват на www.fonmoney.com, както и в свързаните с него мобилни приложения. Настоящите ОУ се прилагат за използването на Услугите на всеки от тези уебсайтове.

За всяка транзакция, която изпращате, се начислява такса за обслужване в допълнение към сумата на транзакцията. Плащането се дължи в момента на подаване на транзакцията. Ако подадете платежно нареждане, в резултат на което Mi Envio, Transpaygo или Fonmoney поемат каквито и да е разходи от какъвто и да е вид - които могат да включват, но не се ограничават до възстановяване на суми или други такси - Вие изрично се съгласявате да възстановите на Transpaygo или на някое от неговите дъщерни дружества всички разходи, направени от Transpaygo или от някое от неговите дъщерни дружества.

Когато изпращате пари в съответствие с настоящите условия, ваша отговорност е да се уверите, че всички данни за транзакцията са точни, преди да ги изпратите. Моля, имайте предвид, че след като транзакцията бъде изпратена за обработка, няма да е възможно да променяте каквито и да било нейни данни. Поради това ще ви бъде дадена възможност да потвърдите данните за транзакцията преди изпращането ѝ, за да можете внимателно да проверите предоставената информация.

В случай че откриете грешка в данните за транзакцията, можете да ни изпратите имейл на адрес [email protected] за да се опитате да анулирате транзакцията си, като отново се има предвид, че ако платежното нареждане вече е обработено, не можем да гарантираме анулирането и възстановяването на транзакцията.

Mi Envío, Transpaygo или Fonmoney не носят отговорност за каквито и да било такси или налози, които може да понесете за използването на конкретен платежен инструмент за финансиране на транзакция. Те могат да включват, но не се ограничават до неразрешени такси, наложени от банките, ако в банковата Ви сметка няма достатъчно средства, или такси за "авансово плащане" и допълнителни лихви, които могат да бъдат наложени от доставчиците на кредитни карти, ако те третират използването на Услугата от Ваша страна като парична транзакция, а не като транзакция за покупка.

Вие ще използвате Услугата само за изпращане на пари на хора, които познавате лично, а не за плащане на стоки или услуги. Ако в нарушение на тази клауза решите да платите на трети лица за стоки и услуги чрез Уебсайта, Вие изрично потвърждавате, че Mi Envio няма контрол и не носи отговорност за качеството, безопасността, законността или доставката на такива стоки или услуги и че такова използване на Услугата е на Ваш собствен риск. Ако Mi Envio основателно смята, че използвате Услугата за закупуване на стоки или услуги, си запазваме правото да анулираме Вашата(ите) транзакция(и).

Както вие, така и получателите на транзакциите трябва да действат единствено и само от свое име. Нямате право да изпращате или получавате транзакция от името на трета страна. В случай, че желаете да изпратите или получите транзакция от името на юридическо лице, бизнес или друг субект, различен от физическо лице, първо ще информирате Mi Envio за желанието си да го направите и ще предоставите всякаква допълнителна информация за субекта, която можем да поискаме, за да идентифицираме надеждно действителния собственик и друга информация, необходима ни за окончателната преценка дали транзакцията трябва да бъде одобрена или отказана.

Използвайки Услугата, Вие ще спазвате тези условия, както и всички приложими закони, правила или разпоредби. Използването на Услугата за изпращане на пари (i) на Получател, който знае, че Изпращачът е нарушил Общите условия, или (ii) във връзка с незаконна дейност, включително, но не само, пране на пари, измама и/или финансиране на терористични организации, е нарушение на настоящите Общи условия. Ако използвате Услугата във връзка с незаконна дейност, Mi Envio ще бъде задължена да информира съответните правни органи.

Когато използвате нашия Уебсайт или Услугата или взаимодействате с Mi Envío, друг Потребител или трета страна, нямате право:

  • да нарушавате настоящите Общи условия или което и да е друго споразумение между Вас и Mi Envio;
  • да откривате повече от една сметка без нашето предварително писмено съгласие; предоставяте невярна, неточна или подвеждаща информация;
  • да разрешавате на други лица да имат достъп до вашите регистрационни данни и да използват вашия акаунт, като ги пазите по всяко време;
  • да откажете да предоставите потвърждение на всяка информация, която ни предоставяте, включително доказателство за средства, местожителство, самоличност и др;
  • refuse to provide confirmation of any information you provide to us, including proof of funds, residency, identity, etc.;
  • да откажете да сътрудничите на вътрешно разследване, например: да откажете да ни предоставите допълнителна документация, когато това бъде поискано (моля, имайте предвид, че по време на предоставянето на Услугата, ако поискаме от вас допълнителна информация или документация, вие сте свободни да ни я предоставите или не. Въпреки това Mi Envío си запазва правото да анулира и да възстанови сумата по Вашата транзакция, ако откажете да ни съдействате);
  • да използвате анонимен прокси сървър (инструмент, който се опитва да направи дейността непроследима); или да копирате или наблюдавате нашия Уебсайт с помощта на робот, паяк или друго автоматично устройство или ръчен процес, без нашето предварително писмено съгласие;
  • да нарушава закони, наредби или вътрешни правила;
  • да нарушавате правата на интелектуална собственост на Mi Envío, Transpaygo или fonmoney;
  • да действате по начин, който е незаконен, притеснителен или заплашителен;
  • изпращане или получаване на потенциално измамни средства или средства, получени от незаконни дейности или предназначени да бъдат използвани за плащане на незаконни дейности;
  • да разкрива информация за друг Потребител на трета страна или да използва такава информация за маркетингови цели;
  • да предоставя вируси, троянски коне, червеи или други компютърни програмни процедури, които могат да повредят, да се намесят или да присвоят системата, данните или информацията на даден потребител;
  • да разкрива паролата на Потребителя на друго лице или да използва паролата на друго лице;
  • или като цяло да злоупотребявате с нашия Уебсайт.

Когато е необходимо за предоставяне на Услугата, Mi Envio може да съхранява цялата информация, изисквана от Получателя за доказване на неговата самоличност или свързана с конкретната му транзакция. Такова доказателство може да включва подходяща форма на валиден и актуален документ за самоличност от списъка с приемливи документи, предоставен от доставчика на услугата, и/или номер за проследяване на транзакция, личен идентификационен номер (ПИН), "парола", "тайна дума" или други подобни идентификатори.

Вие се съгласявате да не използвате Услугите или портала Fonmoney за незаконна дейност, а Mi Envío си запазва правото да разследва всяка подозрителна дейност или в отговор на всяко подадено оплакване или нарушение. При разследването на такава дейност Ми Енвио си запазва правото да докладва за предполагаемата незаконна дейност на всяко подходящо лице или орган и да им предостави цялата необходима информация, включително лични данни.

Потребителят декларира, че е наясно и приема, че не може да преотстъпва всички или част от правата или задълженията, произтичащи от настоящите Общи условия, без предварително писмено разрешение от Mi Envío; и изрично разрешава на Mi Envío да преотстъпва всички или част от правата или задълженията, произтичащи от настоящите Общи условия, на своята компания майка или на някое от нейните дъщерни или свързани дружества. Преотстъпването на трети страни, различни от посочените по-горе, изисква предварително писмено разрешение от Потребителя.

Потребителят поема отговорност за всички вреди, произтичащи от използването на уебсайта за цели, противоречащи на закона, добрите нрави, обществения ред и действащото законодателство, като освобождава Mi Envío, неговите администратори, служители и представители от всякаква отговорност.

Потребителят потвърждава и приема, че Mi Envío и/или лицата, чрез които Mi Envío обработва платежни нареждания, могат да поискат допълнителна информация за Потребителя, платежното нареждане или получателя на платежното нареждане, като Потребителят се задължава да предостави тази информация на Mi Envío своевременно и в необходимата форма.

7.3 Право на оттегляне, анулиране, възстановяване на разходи и искове

Всички Потребители имат право да поискат възстановяване на платежното си нареждане, което ще бъде извършено, доколкото платежното нареждане все още не е обработено от нас. В тази връзка ще ви възстановим всяка надвзета сума, която сме получили в резултат на нарушение на споразумението ни с вас (това означава, че например, когато паричният превод е неуспешен при такива обстоятелства, ще ви възстановим сумата на транзакцията и таксата за услугата).

Ако се свържете с нас на www.fonmoney.com/contacts/ или [email protected], ще ви информираме за правата ви на възстановяване на разходи или компенсация.

Моля, обърнете внимание, че съгласно разпоредбите на член 103 от Закон 3/2014 от 27 март, който изменя ревизирания текст на Общия закон за защита на потребителите и ползвателите, правото на отказ не се прилага за договори, свързани с предоставянето на услуги, след като услугата е напълно изпълнена, когато изпълнението е започнало, с предварителното изрично съгласие на потребителя и ползвателя и с потвърждението от страна на потребителя и вие като ползвател сте наясно, че след като договорът е напълно изпълнен от ус , вие ще сте загубили правото си на отказ.

В случай на възстановяване на суми, получени от потребителя, това възстановяване се извършва със същото платежно средство, използвано от потребителя, освен ако не е предвидено друго. Всяко искане за възстановяване може да бъде поискано само от регистрирания потребител и титуляр на Fonmoney сметка. В случай че Потребителят изрично посочи, че желае да получи възстановяването по сметка, различна от тази, свързана с кредитната карта, използвана за заплащане на сумата на платежното нареждане, Mi Envío ще поиска доказателство за собственост на банковата сметка, по която желае да получи парите, която във всички случаи трябва да съвпада с тази на Потребителя, който е титуляр на Fonmoney сметката.

Когато изпращате паричен превод на Получател, който не е регистриран при нас, вие приемате разпоредбите на тази клауза не само за себе си, но и от името на Получателя.

Вие се съгласявате да покриете и да предпазите Mi Envío, Transpaygo и Fonmoney, както и всички техни дъщерни дружества, филиали, служители, директори, работници, агенти, независими изпълнители, рекламодатели, партньори и ко-брандъри от всякакви загуби, щети, претенции, искове или искания, включително разумни съдебни разноски, произтичащи от Вашето използване или злоупотреба с този Уебсайт или Услуга, всички дейности, които се извършват под Вашата парола или имейл вход в акаунта, Вашето нарушение на настоящите Общи условия или всяко друго нарушение на правата на друго лице или страна.

При никакви обстоятелства Mi Envío, Transpaygo или Fonmoney не носят отговорност за:

  • всяка невъзможност за изпълнение на вашите инструкции в резултат на обстоятелства извън нашия разумен контрол;
  • неизправности в комуникационните съоръжения, които не могат да бъдат разумно считани за контролирани от нас и които могат да повлияят на точността или навременността на съобщенията, които ни изпращате;
  • загуби или забавяния в предаването на съобщения, произтичащи от използването на доставчик на интернет услуги или причинени от браузър или друг софтуер, който не е под наш контрол;
  • грешки на уебсайта или в Услугата, причинени от непълна или невярна информация, предоставена ни от вас или от трета страна.

8. Обменни курсове и такси

8.1 Валутни курсове

Mi Envío ще се опита да предложи оптималния обменен курс въз основа на курса, който получава от външните си доставчици. Освен това Mi Envío ще начислява процент от прехвърлените средства в зависимост от риска, който Mi Envío поема поради волатилността на валутния пазар. Във времена на много бурни пазари Mi Envío си запазва правото да увеличи маржа на обменния курс, за да компенсира тези допълнителни бизнес рискове, които Mi Envío може да изпита.

Ако върху услуга, извършена от нас чрез Уебсайта или Услугите, се начислява ДДС, данък върху продажбите или друго мито или данък, вие трябва да ни платите, в допълнение към всяко възнаграждение, което трябва да се плати или да се предостави от вас за такава доставка, Сума за доставка, изчислена чрез умножаване на преобладаващата ставка на ДДС по възнаграждението за съответната доставка, което трябва да се плати или да се предостави (без приспадане или прихващане) от вас съгласно всяка друга разпоредба на настоящото споразумение.

Mi Envío гарантира, че ще преведе средства при тези условия в рамките на работни часове, освен ако транзакцията не е била успешна или е била отказана. Ако транзакцията ви е извършена извън работното време, обменният курс може да се промени при финализиране на транзакцията. Ще бъдете информирани за всички промени по имейл.

Запазваме си правото да коригираме валутния спред, когато пазарите са затворени (уикенди, официални празници), за да избегнем загуби, породени от валутни колебания, и да осигурим съответното плащане на нашите клиенти.

8.2 Тарифи

Mi Envío ще начислява такса за Услугата. Тази такса за всяка транзакция може да се променя, за да се адаптира към пазарните условия, таксите, които Ми Енвио плаща на своите доставчици - трети страни, или на мрежата SWIFT. Ми Енвио няма да променя таксата, след като се е съгласила с Вас да извърши транзакцията.

В случай на отказ от Услугата поради неизпълнение на задълженията или отговорностите от страна на клиента, Mi Envío си запазва правото да не възстанови частично или изцяло начислената такса, ако Услугата е била използвана незаконно.

8.3 Допълнителна такса

Административните такси могат да се прилагат само ако нашите банки за сетълмент или банката получател отхвърлят транзакцията ви поради неверни данни за плащане, техните регулаторни изисквания или друга основателна причина. Административните такси, начислени от банките за сетълмент или банките получатели, ще бъдат приспаднати от сумата на вашето плащане.

9. Данни и сигурност

9.1 Събиране на данни

Програма за идентифициране на клиенти: Директивата на Европейския съюз изисква от всички финансови институции да подпомагат борбата с изпирането на пари и финансирането на тероризма, като получават, проверяват и записват идентификационна информация за всички клиенти. Поради това можем да поискаме от Вас да ни предоставите информация, която може да Ви идентифицира, а също така можем законно да се консултираме с други източници, за да получим информация за Вас.

Проверка и контрол: Ще проверим адреса на пребиваване и личните ви данни, за да потвърдим самоличността ви. Можем също така да предадем личната ви информация на агенция за кредитна информация, която може да запази запис на тази информация. Тези действия се извършват само за потвърждаване на самоличността Ви, а не за извършване на кредитна проверка и може да повлияят на кредитния Ви рейтинг. Цялата информация, предоставена от вас, ще бъде обработвана сигурно и стриктно в съответствие с Общия регламент за защита на данните (ОРЗД) на ЕС от 2018 г., допълнен с Органичен закон 3/2018 от 5 декември 2018 г. за защита на личните данни и гарантиране на цифровите права.

Със съгласието си с настоящите Общи условия вие ни упълномощавате да направим такива запитвания, каквито сметнем за необходими, за да потвърдим информацията, която ни предоставяте. Можем да направим това директно, например като поискаме допълнителна информация от Вас; като поискаме да предприемете стъпки за потвърждаване на собствеността върху Вашите Платежни инструменти или имейл адрес; или като проверим информацията Ви спрямо бази данни на трети страни; или чрез други източници.

9.2 Поверителност

Ние уважаваме поверителността на всички дела на нашите клиенти и винаги се стремим да третираме и използваме информацията за клиентите като поверителна.

Няма да третираме информацията за клиентите като поверителна, ако тя вече е публично известна или ако стане публично известна не по наша вина.

Можем да разкрием информация за клиенти, ако това се изисква от нас по закон, от съд, по съдебно разпореждане, за да спазим законово, правно или регулаторно изискване към нас, или от полицията или друг правоприлагащ орган във връзка с предотвратяването или разкриването на престъпления или за подпомагане на борбата с измамите или прането на пари. Можем също така да докладваме за подозрителна дейност на съответните правоприлагащи организации или други правителствени агенции.

Не разкриваме данните за профила ви, пощенските или имейл адресите на никого, освен когато това се изисква по закон. Чувствителната информация между Вашия браузър и който и да е от уебсайтовете на Mi Envío се прехвърля в криптиран вид чрез Secure Socket Layer (SSL). Когато предавате чувствителна информация, винаги трябва да сте сигурни, че браузърът Ви може да валидира сертификата на Mi Envío.

Вие се съгласявате да обработваме Вашата лична информация за целите на предоставянето на Услугата, включително за целите на проверката, както е посочено в тази точка. Също така се съгласявате тези данни да бъдат използвани за комуникация с вас и за правни, счетоводни и архивни цели. Със съгласието си с настоящите условия Вие потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с Политиката за поверителност на данните на Mi Envío.

10. Отказ от права и делимост

Отказът на Mi Envío от който и да е срок или условие, посочени в настоящите ОУ, няма да се счита за разширяване на отказа от такъв срок или условие, нито за отказ от друг срок или условие. Неупражняването от страна на Mi Envío на нейно право или неприлагането на разпоредби съгласно настоящите ОУ няма да се счита за отказ от такива права или разпоредби.

Ако съд или друг компетентен съд установи, че някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия е недействителна, незаконна или неприложима по някаква причина, тази разпоредба се премахва или ограничава до минимална степен, така че останалите разпоредби на Общите условия да останат в пълна сила и действие.

11. Неделимо споразумение

Настоящите Общи условия представляват единственото и неделимо споразумение между Потребителя и Mi Envío по отношение на Уебсайта и отменят всички съвременни и предишни споразумения, договори, декларации и гаранции, независимо дали са писмени или устни, свързани с Уебсайта.

12. Юрисдикция

Mi Envío си запазва правото да предприеме всички правни действия, които сметне за подходящи, за неправилно използване на Уебсайта и неговото съдържание или за нарушаване на настоящите ОУ.

Отношенията между Потребителя и Mi Envío се уреждат от действащите разпоредби, приложими в Испания. В случай на възникване на спор, страните могат да отнесат споровете си към арбитраж или да се обърнат към обикновена юрисдикция в съответствие с правилата за юрисдикция и компетентност в това отношение. Въпреки това, в случаите, в които действащото законодателство предвижда възможността страните да се подчинят на конкретна юрисдикция, Mi Envío и Потребителят, изрично отказвайки се от всяка друга юрисдикция, на която биха имали право, се подчиняват на съдилищата и трибуналите на град Барселона (Испания).

Всяка версия на настоящите ОУ на езици, различни от английски или испански, се предлага с цел по-голяма прозрачност за нашите Потребители и с единствената цел да достигне до всички пазари, на които предлагаме услуги.

Въпреки това, в случай на несъответствие между настоящия език и версиите на английски и испански език, разпоредбите, съдържащи се в последните, имат предимство.